Atsiliepimai
Aprašymas
Ne testai, egzaminai ar tyrimai turėtų skatinti mokinius tobulėti, o jų pačių noras pasiekti daugiau. Šis leidinys skirtas mokiniui, siekiančiam aukštesnių mokymosi rezultatų ir norinčiam gauti objektyvų grįžtamąjį ryšį; mokytojui, ieškančiam kuo įvairesnių būdų diferencijuoti ir individualizuoti ugdymą bei vertinti mokinių padarytą pažangą.
Leidinys puikiai dera su Bendrojoje programoje (BP) numatytomis geografijos veiklos sritimis ir aprašytais VI klasės mokinių pasiekimų lygių požymiais. Leidinį sudaro 4 skyriai pagal BP numatytas veikos sritis (Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje; Geografinės informacijos skaitymas; Regionų pažinimo raiška; Aplinkos pažinimas ir tyrimai).
Leidinys ypatingas tuo, kad mokinys atlikdamas įvairaus tipo ir lygių užduotis:
Sėkmingai įveikta užduotis yra geriausia motyvacija siekti daugiau!
Ne testai, egzaminai ar tyrimai turėtų skatinti mokinius tobulėti, o jų pačių noras pasiekti daugiau. Šis leidinys skirtas mokiniui, siekiančiam aukštesnių mokymosi rezultatų ir norinčiam gauti objektyvų grįžtamąjį ryšį; mokytojui, ieškančiam kuo įvairesnių būdų diferencijuoti ir individualizuoti ugdymą bei vertinti mokinių padarytą pažangą.
Leidinys puikiai dera su Bendrojoje programoje (BP) numatytomis geografijos veiklos sritimis ir aprašytais VI klasės mokinių pasiekimų lygių požymiais. Leidinį sudaro 4 skyriai pagal BP numatytas veikos sritis (Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje; Geografinės informacijos skaitymas; Regionų pažinimo raiška; Aplinkos pažinimas ir tyrimai).
Leidinys ypatingas tuo, kad mokinys atlikdamas įvairaus tipo ir lygių užduotis:
Sėkmingai įveikta užduotis yra geriausia motyvacija siekti daugiau!
Atsiliepimai